PPC
PPC neboli pay per click jsou reklamní kampaně, které jsme pro vás schopni připravit a spravovat. PPC kampaně pro vás připravíme v rámci vyhledávačů Google a Seznam. PPC kampaň ve vyhledávači Seznam se jmenuje Sklik a PPC kampaň ve vyhledávači Google se jmenuje Adwords.
PPC kampaně - Adwords, Sklik
Jak PPC funguje
Princip platby za klik, jak by se dal anglický pojem přeložit, je v tom, že reklamu neplatíte paušálně za měsíc, ale platíte pouze za lidi, kteří se z vyhledávačů prokliknou na váš web. Pokud bychom to tedy srovnali s reklamou v časopise, tak v časopise vám nikdo nezměří, kolik lidí vaši reklamu vidělo, PPC toto umí, PPC změří přesně, kolik lidí se prokliklo na váš web, proto víte, co platíte. Data jsou snadno ověřitelná v rámci webových statistik návštěvnosti.
Za co u PPC platíte
U PPC kampaní tedy platíte pouze za lidi, kteří se prokliknou na vaší internetovou prezentaci. Tyto platby můžete posílat přímo do vyhledávačů Google a Seznam, aniž by platby musely téci přes Chytrý Marketing.
Za co platíte nám
Najít vhodná klíčová slova tak, abyste, jak se říká, nevyhazovali peníze oknem, není zrovna jednoduchá záležitost. Klienti nám tedy platí za to, že pro ně najdeme vhodná klíčová slova, na která se jim vyplatí inzerovat a za to, že za ně PPC kampaň nastavíme, případně poté změníme.
Rozdíly PPC oproti SEO
U PPC si čistě hypoteticky jste schopni zaplatit určitou pozici ve vyhledávačích (první tři místa nahoře a další místa po pravé straně). Metoda SEO je o něčem jiném. Tato metoda Vás dostane nahoru ve výsledcích přirozených, tzn. od 4.pozice dolů v přirozeném vyhledávání. Co je výhodnější? Podle našeho názoru je nejvýhodnější používat obě metody zároveň, zejm. u nových webů je pak důležité na začátku vložit pár korun do PPC, abyste generovali návštěvnost hned od počátku existence tohoto webu.
V případě, že byste si přáli vědět o PPC více, prosím, kontaktujte nás.