logo Chytrý Marketing

STATISTIKY NÁVŠTĚVNOSTI

Statistiky návštěvnosti umístěné internetovém stránce jsou jednou z nejdůležitějších vlastností webu. Mnoho lidí ovšem vlastně neví, k čemu by takové statistiky mohly sloužit, proto si o nich něco málo povíme.

Měření návštěvnosti

Každé měření je počítáno za určitý čas, kterým může být období, které si sami zvolíte. Může to být měsíc, týden, den, hodina či denní doba.

Počet návštěvníků
 

Možná nejdůležiějším údajem je právě počet návštěvníků za určitý čas. Údaj nám říká, kolik lidí vlastně zahlédlo naši stránku, tedy jak silnou reklamu nám naše stránka dělá obecně. Existují pojmy návštěvník a unikátní návštěvník, kde unikátním návštěvníkem počítáme člověka, který se na naše stránky podíval klidně vícekrát za měřené období, ale my ho měříme jen jako jednoho.

Odkud přišli návštěvníci
 

Pokud máte např. regionálně zaměřenou firmu např. na rozvoz jídla v Praze a máte e-shop, přes který si zákazníci mohou jídlo objednat, asi pro vás bude důležité, zda váš web navštěvují zejména lidé z Prahy.

Klíčová slova
 

Klíčové slovo je slovo, které zákazník ve vyhledávači zadal, aby se dostal na Váš web. Samozřejmě jde o to, zda se dostávají na váš web lidé, o které vám jde. Tedy, navštěvují váš web vaši potenciální zákazníci. Více o klíčových slovech se dozvíte v sekci klíčová slova

Novinky

Sledujte nás na Facebooku